REGULAMENTUL OFICIAL AL COMPETIȚIEI DE COFETĂRIE
“Elle&Vire Professionnel Young Chefs – Competiția de Cheesecake”

15 Iulie 2025 – 2 Septembrie 2025

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul Competiției de cofetărie pentru profeșioniști “Elle&Vire Professionnel Young Chefs – Competitia de Cheesecake” (denumită în continuare “Competiția” / “Concursul”) este DELACO DISTRIBUTION S.A., cu sediul în Codlea, str. Târgului nr. 6, jud. Brașov, CP 505100, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J08/124/1999, având CIF RO 11411737 (denumită în continuare “Organizatorul”).

1.2. Campania se va desfășura prin intermediul CLS MEDIA SRL, cu sediul în Bucuresti, Str. Vidin nr.6, bl.54, ap.35, Sect.2, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J40/5135/2002, Cod Unic de Înregistrare RO14702870 (denumită în continuare „Agenția”).

 SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

2.1. Competiția se va desfășura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toți participanții și pentru toate entitățile implicate în derularea Competiției și în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr.  99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, cu toate modificările și completarile ulterioare; prevederile legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice și prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protecția persoanelor fizice, în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

 

2.2. Regulamentul este întocmit și facut public conform legislatiei aplicabile în Romania și este disponibil, în mod gratuit, oricărui participant, în format electronic pe webșite-ul campaniei www.youngchefs.ro, la secțiunea special dedicată Regulament.

 

2.3. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Competiția poate fi mediatizată în scopul înformării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale promoționale și/sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

 

2.4. Organizatorul iși rezervă dreptul de a modifica și/sau completa Regulamentul. Regulamentul și publicarea sa, în forma actualizată se va realiza pe webșite-ul campaniei www.youngchefs.ro, la secțiunea special dedicată.

SECTIUNEA 3. ARIA DE DESFĂȘURARE A COMPETIȚIEI

3.1. Competiția este organizată și se desfăsoară pe întreg teritoriul Romaniei, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

SECTIUNEA 4. PERIOADA DE DESFĂȘURARE A COMPETIȚIEI

4.1. Campania se va desfășura în perioada 01 iulie – 11 septembrie și va cuprinde:

Etapa 1 Perioada de comunicare – 01 iulie – 15 iulie 2025

Etapa 2 Perioada de înscrieri – 15 iulie – 15 august 2025

Etapa 3 Perioada de jurizare și selectare a echipelor finaliste – 15 august – 30 august 2025

Etapa 4 Proba fînală – 11 septembrie 2025

 

4.2. Competiția live va avea loc Joi – 11 Septembrie 2025, începand cu ora 11

Competiția va fi găzduită de studioul Born2Bake, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 5-7, sector 2, București.  

SECTIUNEA  5. DREPTUL DE PARTICIPARE

5.1. Competiția este deschisă tuturor profesioniștilor tineri cu calificare Cofetar-Patiser, cu vârsta până în 35 de ani.

5.2. Participanții care doresc să se înscrie trebuie să iși desfășoare activitatea în cadrul unui laborator pentru a putea fi eligibili.

5.3. Pentru ca înscrierea sa fie validă, trebuie să fie făcută pentru o echipă formată din doi oameni – chef cofetar până în 35 de ani și un ajutor chef cofetar.

5.4. Nu sunt eligibile pentru a participa la Competiție persoane pasionate de gătit însa fără calificare de Cofetar și fără desfășurarea activității într-un laborator profesional.

5.5. Participarea la această Competiție implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 6. Modalitate de înscriere

6.1 Perioadă înscrieri: 15.07-15.08.2025

  1. Completați formularul de participare (disponibil pe youngchefs.ro)
  1. Realizați o schiță a Cheesecake-ului cu un twist traditional romanesc pe care echipa voastră îl va pregăti la competiție;
  2. Spuneți-ne care va fi cel de-al doilea produs cu inspirație Cheesecake;
  3. Împărtășiți povestea din spatele deserturilor înscrise;
  4. Atașați o scrisoare de motivație a participării la competiție

 

6.2 Selectarea echipelor finaliste: 15.08-30.08.2025

Membrii juriului vor avea două săptămâni la dispoziție pentru alegerea celor 8 echipe finaliste, pe baza materialelor expuse la secțiunea anterioară, ținând cont de următoarele criterii:

6.3. Membrii Juriu

SECTIUNEA 7. PREMIILE 

7.1. Premiul 1 - Training de 2 zile La Maison de L’Excellence Savencia® din Paris în primăvara 2026 (vaoare training 5000 euro) + produse Elle & Vire Professionnel® - (valoare produse 500 euro)

Premiul 2 – Masterclass cu Chef Masșimo Pica la Vișeu de Sus, Maramureș (valoare training 3000 euro) + produse Elle & Vire Professionnel® (valoare produse 300 euro)

Premiul 3 - Masterclass la ICEP Hotel School cu un Chef recunoscut internațional (valoare training 2500 euro) + produse Elle & Vire Professionnel® (valoare produse 200 euro)

 

 

SECTIUNEA  8. MECANISMUL DE DESFĂȘURARE A COMPETIȚIEI

 

8.1. Probele de concurs la competiția live

  1. Tort Cheesecake cu un twist tradițional românesc: Un tort de 20cm diametru care va avea obligatoriu 3 straturi diferențiate și 3 texturi. Tortul nu trebuie sa depășească greutatea de 1,3 kg cu decor inclus.
  1. Produs cu inspirație Cheesecake – de exemplu praline, choux, cupcakes, fursecuri sau altele - 12 bucăți

 

8.2. Vizita înițială a spațiului 10.09.2025

Participanții și așistenții lor vor avea 2 ore cu o zi înainte de concurs (10 Septembrie) pentru a comunica cu juriul și pentru stabilirea detaliilor. Se vor comunica rețetele și se vor înmâna juriului copii ale acestora.

Probele din concurs vor evalua deprinderile și abilitățile practice specifice calificării profesionale.

8.3. Desfășurare concurs

Probele  practice, jurizarea și premierea se vor desfășura Joi – 11 Septembrie 2025.

Organizatorul își rezervă dreptul să facă modificări în acest program și  în caz de modificări, vom anunța în cel mai scurt timp posibil o nouă dată.

Un membru al fiecărei echipe va face o prezentare a produselor executate în fața juriului:

Echipele de câte 2 concurenți vor trebui să-și amenajeze propria masă de prezentare, acest lucru se poate face dimineața devreme, doar membrii echipei pot gestiona masa pe care vor fi prezentate piesele pregătite pentru jurizare. În dimineața competiției se va permite intrarea în spațiul de concurs cu 1 oră înainte de ora începerii concursului.

Organizatorul va pune la dispoziția concurenților toate produsele din gama Elle&Vire Professionnel necesare prepararii celor două retete.

La începerea concursului juriul va verifica materiile prime și masa de lucru a fiecărei echipe.
Concurenții vor primi un pre-avertisment de 15 minute când fiecare dintre preparatele lor trebuie să fie gata de prezentare.

Competiția se va desfășura pe parcursul a 5 ore, timp în care fiecare echipă trebuie să monteze produsele finale pentru jurizare pe masa dedicată:

 

  1. Un tort Cakescake cu un twist traditional românesc: Un tort de 20cm diametru - va avea obligatoriu 3 straturi diferențiate și 3 texturi. Tortul nu trebuie sa depășească greutatea de 1,3 kg cu decor inclus.
  1. Produs cu inspirație Cheesecake – de exemplu praline, choux, cupcakes, fursecuri sau altele - 12 bucăți

Concurenții pot aduce orice fel de materie primă profesională, dar obligatoriu trebuie să folosească în compoziția produselor lor materiile prime Elle&Vire Professionnel. În toate produsele pregătite se exclude blatul, acesta fiind jurizat separat ca textură și strat.

 

Este permisă intrarea în concurs cu ustensile profesionale, blaturi coapte (netăiate), foi, fructe, gelatină, coloranți, piureuri de fructe, ouă, oleaginoase – fistic, migdale, nuci, alune, etc. făină, zahăr, lapte, condimente – scorțișoară, cardamom, anason, tonca, etc., paste aromatizante și alte materii prime profesionale necesare pentru realizarea produselor. Toate materiile prime și ingredientele trebuie să fie ambalate și cântărite pentru fiecare rețetă în parte.

Concurenții vor aduce și alte ustensile necesare pe parcursul concursului, precum poșuri, duiuri, palete, foi de copt, forme de silicon, forme de inox etc., alături de produse de curățenie și igienă: folii de prospețime, șervețele, prosoape de bucătărie.

 

8.4. Jurizarea

8.5. Sarcinile de lucru:

8.6. Evaluarea concurenților va cuprinde, fără a se restrânge la:

 

SECTIUNEA 9. CONFIDENȚIALITATEA DATELOR

9.1. Organizatorul, în vederea desfășurarii Competiției, prelucrează datele personale ale participanților în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European “GDPR” (Regulamentul General Privind Protecția Datelor), Legea 190/2018, și deciziile ANSPDCP (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal). Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalitățile indicate în mod expres prin Regulament, câștigătorii iși exprimă acordul expres și neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului în vederea validării, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale ale organizatorilor de promoții. Comunicările ulterioare cu caracter publicitar și de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori/participanți care și-au dat acordul în acest sens, explicit și neechivoc, înscriindu-se în campanie.

9.2. După terminarea Competiției, dacă este cazul, datele cu caracter personal prelucrate de Organizator în legătură cu Competitia vor mai fi păstrate pentru o perioadă de maxim 3 ani prin raportare la termenul de prescripție, ulterior ele fiind distruse și/sau sterse cu excepția cazului în care Organizatorul are obligația legală să păstreze documentele fînanciar-contabile pentru o perioadă de 10 ani (în masura în care acestea nu sunt prelucrate și în alte scopuri decât cel al Competiției, caz în care datele respective vor putea fi prelucrate în continuare de Organizator în scopurile în care au fost colectate până la împlinirea termenului legal).

9.3. Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Competitii (Nume și prenume, adresă de email, vârstă, număr telefon, localitate de domiciliu) nu vor fi dezvăluite către terți cu excepția cazurilor în care Organizatorul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare. Numele, prenumele, localitatea de domiciliu al câștigatorilor precum și premiile câștigate în cadrul Campaniei vor fi publicate pe șite-ul Concursului la adresa web www.youngchefs.ro și pe pagina de Instagram https://www.instagram.com/elleetvireprofessionnel_ro/ conform obligațiilor impuse de Ordonanța de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor și serviciilor de piață, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

9.4. Organizatorul garantează confidențialitatea datelor personale ale tuturor Participanților. Participantul la Competiție, în calitate de persoană vizată, are, conform Regulamentului (UE) 2016/679, urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de rectificare, dreptul de a-și retrage conșimțământul, dreptul la opoziție, dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării,  dreptul la portabilitatea datelor și dreptul de a depune o plângere la autoritatea națională competentă în materia protecției datelor cu caracter personal (ANSPDCP).

9.5. În exercitarea acestor drepturi, fiecare participant la acest concurs va putea trimite Organizatorului o cerere scrisă, datată și semnată, la adresa sediului social al Delaco Distribution SA dîn Codlea, str. Targului nr. 6, jud. Brasov CP 505100, în atenția responsabilului intern cu protecția datelor, sau la adresa de email: protectie.date@delaco.ro. Dacă un participant la acest concurs are întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor sale personale sau dorește să-și exercite drepturile legale în legătură cu datele sale pe care societatea Delaco Distribution SA le deține sau dacă are îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, acesta se poate adresa și responsabilului cu prelucrarea datelor cu caracter personal, societatea Data Protection Officer Services S.R.L., la adresa de e-mail: gdpr@hodos.eu.

9.6. Pentru exercitarea dreptului la a depune o plângere la ANSPDCP datele de contact ale autorității naționale competente în materia protecției datelor cu caracter personal sunt următoarele: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), cu sediul în București, B-dul General Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336; telefon: 031/805.92.11; fax: 031/805.96.02; e-mail: anspdcp@dataprotection.ro; website: https://www.dataprotection.ro/.

9.7.  Dacă nu doriti sa furnizati datele dvs. cu caracter personal menționate la pct. 9.3. din prezentul regulament ce sunt necesare în vederea înscrierii la Competiție, precizăm că nu veți putea să participați în cadrul Competiției sau dacă ați fost inclus în cadrul acesteia, atunci veți fi exclus fără a avea vreun drept asupra premiilor oferite în cadrul Competiției și fără a putea pretinde vreun prejudiciu cauzat de neparticiparea sau excluderea din Campanie.

SECTIUNEA 10. LIMITAREA RASPUNDERII

10.1. Organizatorul Competiției nu își asumă răspunderea pentru înscrierile în concurs în afara perioadei specificate la Secțiunea 4, pentru înscrierile cu date incorecte sau incomplete și nici pentru funcționarea defectuoasă a serviciilor de Internet/telefonie; pierderile, întarzierile sau orice alte probleme la înscrierea în Competiție, cauzate de providerul de Internet/Telefonie sau conexiunea la Internet a persoanei care dorește sa se înscrie în Competiție;

10.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a verifica și monitoriza modul în care se desfășoară înscrierile în Competiției. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă, înscrierile respective vor fi anulate.

10.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude defînitiv orice Participant în Competiție care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al Competiției.

SECTIUNEA 11. FORȚA MAJORĂ

11.1. Pentru scopul acestui Regulament, forța majoră înseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclușiv cele din motive independente de voința sa și a cărui apariție pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

11.2. Dacă o șituație de forță majoră împiedică sau întarzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea Competiției, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întarziată, conform art.1082 și 1083 C.civ. Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice Participanților la Competiție existentă acesteia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

11.3. În înțelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forță majoră urmatoarele evenimente:

  1. b) tentative de fraudă ale mecanismului Competiției prin orice mijloace;
  2. c) orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului și care poate interzice sau modifica termenii acestuia;
  3. d) defecțiuni tehnice care duc la pierderi de informații din baza de date.

11.4 Enumerarea din secțiunea 11.3 nu este limitativă fiind numai în scop exemplificativ.

SECTIUNEA  12.  LITIGII ȘI FRAUDE

12.1. În cazul unor litigii apărute între Organizator și Participantii la Competiție, acestea vor fi solutionate pe cale amiabilă. Dacă nu este poșibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor judecătorești române competente.

12.2. Eventualele reclamații legate de derularea Competiție se vor putea trimite pe următoarea adresă: DELACO Distribution, strada Târgului nr. 6, 505100 Codlea, jud. Brașov, România, în atenția „Serviciul Marketing”, în termen de maxim o săptămână de la data publicării listei tuturor câștigătorilor. După această dată Organizatorul nu va mai lua în conșiderare nici o contestație.

12.3. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a șistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

SECTIUNEA  13.  REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

13.1. Prin participarea la aceasta Competiție, Participantii sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

13.2. Regulamentul Competiției este disponibil în mod gratuit și pe www.youngchefs.ro.

 

 

 

Organizator,

DELACO DISTRIBUTION S.A.

 

Prin reprezentant,

ROMULUS DUMITRU

Director General